Дата: Вівторок, 22.10.2013, 21:19 | Повідомлення # 1
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 56
Статус: Offline
1.Дерибан землі та зміна цільового призначення із ОСГ на "будівництво та обслуговування житлового будинку" продовжується . При цьому відсутній генеральний план села. Звісно, що відсутня і схема зонування і детальне планування. Оскільки схема зонування і детальне планування може бути розроблено і базується тільки на генеральному плані. Нагадаю, відповідно до закону "Про регулювання містобудівної діяльності" :
Стаття 24. Особливості регулювання земельних відносин при здійсненні містобудівної діяльності
{ Частину першу статті 24 виключено на підставі Закону N 5496-VI ( 5496-17 ) від 20.11.2012 }
2. Зміна функціонального призначення територій не тягне за собою припинення права власності або права користування земельними ділянками, які були передані (надані) у власність чи користування до встановлення нового функціонального призначення територій.
Забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства. { Частину другу статті 24 доповнено абзацом другим згідно із Законом N 5496-VI ( 5496-17 ) від 20.11.2012 }
3. У разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється. { Частина третя статті 24 набирає чинності з 1 січня 2013 року - див. підпункт 1 пункту 1 розділу V "Прикінцеві положення" цього Закону }
4. Зміна цільового призначення земельної ділянки, яка не відповідає плану зонування території та/або детальному плану території забороняється. { Частина четверта статті 24 набирає чинності з 1 січня 2013 року - див. підпункт 1 пункту 1 розділу V "Прикінцеві положення" цього Закону }
5. Уповноважені органи з питань містобудування та архітектури і центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, забезпечують відкритість, доступність та повноту інформації про наявність на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці земель державної та комунальної власності, не наданих у користування, що можуть бути використані під забудову, про наявність обмежень і обтяжень земельних ділянок, містобудівні умови та обмеження в містобудівному і державному земельному кадастрах. { Абзац перший частини п'ятої статті 24 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012 }
До моменту внесення відповідної інформації до містобудівного та державного земельного кадастрів виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації або відповідний місцевий орган виконавчої влади зобов'язані надавати за запитами фізичних та юридичних осіб письмову інформацію про наявність земельних ділянок, що можуть бути використані під забудову.
{ Частину шосту статті 24 виключено на підставі Закону N 5496-VI ( 5496-17 ) від 20.11.2012 }
Натомість "нашій" владі закони не писані. Якщо гроші проплачені - питання потрібно протягувати через сесію ( за останніми даними виділення сотки землі тягне на 1000$ . Дана інформація надійшла від одного із порядних депутатів. До нього вже додому приходять люди та скаржаться, що за виділення земельної ділянки вимагають 80 000 грн.). І протягують, завдяки некомпетентності депутатів. При цьому голова земельної комісії киває чомусь на землевпорядника, а землевпорядник (от же ж диво в нашому селі - всім керує, якась землевпорядниця і навіть, головою села теж. А лишень потрібно вдуматись- ну хто такий землевпорядник? Його задача землю міряти і все...) киває на депутатів . Мовляв: "Я ні до чого, так депутати вирішили. А чим вона "забиває" голову депутатам? Завдяки відео, шановні депутати, у вас в спокійній обстановці є можливість уважно подивитися та послухати той "бред" і нісенітницю , що лунає з її вуст . Вслухайтесь. Там же набір слів і більше нічого . Жодного значущого вислову немає. Тільки лопотіння та твердження, що "тута всьо законно". Що більше всього дивує - голова сільської ради взагалі ніби не причому. Веде собі сесію, прикидається таким собі "тихарцем" і красота.
Але, шановні депутати, члени земельної комісії, голово земельної комісії. Наскільки я розумію порядок має бути таким. Заява по виділенню землі чи зміні цільового призначення, розглядається спочатку на комісії, де розглядаєтюся законні підстави до вирішення будь-якого питання. Якщо порушень немає , то голова комісії виность на сесію дане питання з формулюванням рекомендвано чи не рекомендовано прийняття будь-якого рішення (так званий проект рішення). А потім вже депутати обговорюють і приймають шляхом голосування , чи відхиляють проект рішення. У нас же на сесії керує всім землевпорядник Охріменко Т.А. (подивіться уважно відео) . Навіть голові вона рота затикає :"Подожди Васільєв, я типа говорю"
Шановні депутати, голова та члени земельної комісії, здається мені, за протизаконні дії відповідатиме не землевпорядник і не голова - їх підпису ніде не має !!! Незаконні рішення приймаєте саме ви....
2. Жителі будинку №20 по вул.Броварській в с.Требухів відстояли своє право на прибудинкову територію. На попередній сесі,ї з подачі того ж землевпорядника, депутати були введені в оману та проголосували за переведення прибудинкової території під багатоквартирним будинком у власність сільської ради.