Незалежний сайт Требухів - наш дім Середа, 18.12.2024, 16:51
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Календар
«  Липень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Яндекс.Метрика

Головна » 2016 » Липень » 21 » Перше кримінальне провадження. Куць В.В.
19:07
Перше кримінальне провадження. Куць В.В.
   


  19 липня 2016 року Броварською місцевою прокуратурою відкрите кримінальне провадження, відносно сільського голови с.Требухів Куця В.В., щодо перешкоджання останнім депутатській діяльності .

Сказати, що голова чинить перешкоди депутатам на кожному кроці - це не сказати НІЧОГО!!!






  Далі будуть  звернення депутатів до правоохоронних органів постійно, оскільки за 9 місяців своєї каденції цей "посланець із небес" перейшов всі межі. 

  Згадати хоча б той факт, що іще 27 травня цього року депутати виділили кошти на асфальтування та освітлення першої черги вулиць нашого села та зобов'язали голову укласти відповідні договори на проведення робіт. 

  Пройшло майже ДВА місяці, а роботи не розпочалися!!! Чому?  А тому - голова не підписав за два місяці жодного договору. 

Хоча житлово-комунальна комісія, ще до травня місяця, провела неабияку роботу, щоб знайти гідного підрядника, який за мінімальну ціну згоден взятись за цю роботу ( 300 грн. за кв.м замість пропонованих 450 грн. за кв.м.)

  Чому не підписані договори? 
  Питання риторичне - декому увижаються якісь "відкати"! А собі ж нічого не попало!!!
 
Так воно ж і зрозуміло, - коли ціна не завищена, а навпаки менша на 43 % - "відкати" в неї не закладені!!!

Щодо кримінального провадження. Викладаю весь текст повністю:


Прокурору Броварської місцевої прокуратури
Котяшу А.І.
Потерпілий: Цахло Олександр Миколайович
Броварський р-н, с.Требухів, вул. Крайова


ЗАЯВА (ПОВІДОМЛЕННЯ)

про кримінальне правопорушення за ч. 1 ст. 351 КК України


   Я, громадянин України, депутат Требухівської сільської ради Цахло Олександр Миколайович ,1969 року народження, повідомляю про скоєння посадовою особою місцевого самоврядування - головою Требухівської сільської ради Куцем Віталієм Володимировичем, відносно мене, як депутата Требухівської сільської ради , кримінального правопорушення, за яке передбачена відповідальність за ч.1 ст.351 Кримінального кодексу України .

   При цьому повідомляю наступне:

    10 травня 2016 року, я звернувся до голови Требухівської сільської ради Куця В.В. із депутатським зверненням, із вимогою надати для ознайомлення копії протоколів та рішень сесій Требухівської сільської ради, прийнятих на засіданнях каденції депутатів VII скликання , а також протоколів засідань та висновків (рекомендацій) комісії з регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища Требухівської сільської ради VII скликання; проханням надіслати в електронному вигляді вищезазначену документацію на електронну адресу deputattrebuhiv@ukr.net та в подальшому в обов’язковому порядку оприлюднювати на офіційному сайті Требухівської сільської ради (http://www.trebukhiv-rada.gov.ua) інформацію, відповідно до вимог ЗУ «Про місцеве самоврядування» та ЗУ «Про доступ до публічної інформації» у строки, визначені законами України, оскільки вимоги цих законів головою сільської ради ігноруються.
    Депутатське звернення зареєстроване в установленому порядку у діловода Требухівської сільської ради – вх. № 277 від 10.05.2016р. (Додаток 1)



    Моє право на депутатське звернення закріплене законом України «Про статус депутатів місцевих рад», а саме п.1, ч.2 ст.11.
   Відповідно до п.1 ст.13 вищезазначеного закону депутатське звернення - це викладена в письмовій формі вимога депутата місцевої ради з питань, пов'язаних з його депутатською діяльністю, до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб здійснити певні дії, вжити заходів чи дати офіційне роз'яснення з питань, віднесених до їх компетенції.
    Згідно із ч.2 ст.13 цього ж закону посадові особи , зобов'язані у десятиденний строк розглянути порушене депутатом питання та надати йому відповідь, а в разі необхідності додаткового вивчення чи перевірки дати йому відповідь не пізніш як
у місячний строк.
   Моє право на отримання інформації також закріплене ч.2 ст.14 ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад» - посадові особи місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, керівники підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території відповідної ради, на звернення депутата місцевої ради надають йому довідкові матеріали та іншу інформацію, необхідні для здійснення депутатських повноважень.
   Не зважаючи на вищезазначені вимоги закону, голова сільської ради надав відповідь, яка не ґрунтується на положеннях закону «Про статус депутатів місцевих рад». Крім того зажадав сплати коштів за надання інформації. ( Додаток №2)



    Така відповідь не могла задовольнити моє депутатське звернення, оскільки посадова особа місцевого самоврядування – голова сільської ради Куць В.В., фактично ухилився від вирішення порушеного у зверненні питання.
    Відповідно до ч.5 ст. 13 ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад» мною внесено на розгляд ради депутатський запит, про надання запитуваної інформації.
     27 травня 2016 року, під час засідання VII сесії сільської ради, депутатами був підтриманий мій депутатський запит про надання запитуваної інформації .
    Відповідно до відомостей поіменного голосування – 17 депутатів проголосувало «ЗА», 1 – «Проти», «Утримались» - 2, «Не голосували» - 2. (Додаток 3)



    В п.33 Протоколу засідання VII позачергової сесії Требухівської сільської ради VII скликання від 27 травня 2016року, на 21-й сторінці зазначено – зобов’ язати сільського голову надати відповідь на депутатський запит Цахла О.М. на протязі одного місяця з дня голосування (до 27.06.2016р.) .(Додаток 4)



    В порушення вимог вищезазначених положень ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад» , голова Требухівської сільської ради Куць В.В. депутатський запит проігнорував, відповідь не надав.
 
   Відповідно до ст. 15 ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад» депутат має право вимагати припинення порушень, а в необхідних випадках звернутися до відповідних місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, а також до правоохоронних і контролюючих органів та їх керівників з вимогою вжити заходів щодо припинення порушень законності. У разі виявлення порушення законності депутат місцевої ради має право на депутатське звернення до керівників відповідних правоохоронних чи контролюючих органів. Органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, об'єднання громадян, керівники підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, до яких звернувся депутат місцевої ради, зобов'язані негайно вжити заходів до усунення порушення.

    7 липня 2016 року, я особисто звернувся до голови із депутатським звернення, з проханням виконати вимоги сесії ради та надати мені відповідь на депутатський запит.
Голова, в свою чергу, вже вкотре відмовив.
    Після чого , в цей же день, мною зареєстроване ще одне депутатське звернення з вимогою усунення порушення законності та припинити незаконну бездіяльність.
( Додаток №5)



Таким чином, незаконні дії голови Требухівської сільської ради Куця Віталія Володимировича полягають в :
- невиконанні законних вимог депутата місцевої ради про надання інформації
- ненаданні відповіді на депутатський запит
- невиконання законних вимог депутата щодо усунення порушень законності
- не вжиття заходів щодо припинення порушень законності
та порушують мої права, як депутата місцевої ради , надані мені Законом України «Про статус депутатів місцевих рад».

   Відповідно до ст.12 ЗУ «Про місцеве самоврядування» сільський голова є головною посадовою особою територіальної громади відповідно села.

Відповідно до ст.1 ЗУ «Про місцеве самоврядування», посадова особа місцевого самоврядування - особа, яка працює в органах місцевого самоврядування, має відповідні посадові повноваження у здійсненні організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримує заробітну плату за рахунок місцевого бюджету;

   Відповідно до положень Кримінального кодексу України, службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно чи тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

  Виходячи із цих положень – голова сільської ради має статус службової особи.

  Виходячи із вищевикладеного, дії голови Требухівської сільської ради Куця Віталія Володимировича, як службової та посадової особи органу місцевого самоврядування, перешкоджають моїй діяльності, як депутата місцевої ради та містять склад злочину, за який, відповідно до ч.1 ст.351 Кримінального Кодексу України, передбачена кримінальна відповідальність.

Враховуючи викладене, відповідно до ч. 1 ст. 351 КК України, на основі ст., ст. 55, 56, 214 КПК України,

ПРОШУ :


1. Прийняти мою заяву про кримінальне правопорушення за ч. 1 ст. 351 КК України
2. Внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань;
3. Невідкладно розпочати досудове розслідування, у формі попереднього слідства, з підстави вчинення правопорушення, що має ознаки складу злочину, передбаченого ч. 1 ст. 351 КК України
4. Визнати мене, депутата Требухівської сільської ради Цахла Олександра Миколайовича, потерпілим від кримінального злочину, передбаченого ч. 1 ст. 351 КК України;
5. Вручити мені пам'ятку про процесуальні права і обов'язки потерпілого;
6. Надати мені можливість дати додаткові свідчення;
7. Повідомити мене письмово, у встановленому законом порядку і строки, про початок кримінального провадження та закінчення досудового розслідування.

Зі статтями 383 "Завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину”, 384 "Завідомо неправдиве показання” Кримінального кодексу України, ознайомлений.

Додатки:
1. Депутатське звернення вх.№ 277 від 10.05.2016р.
2. Відповідь голови з вимогою сплатити кошти.
3.Відомість поіменного голосування VII сесії від 27.05.2016р.
4. 21-а сторінка протоколу засідання VII сесії від 27.05.2016р. із зобов’язанням надати відповідь до 27.06.2016р.
5. Депутатське звернення з вимогою усунення порушення законності від 7 липня 2016р.

«15» липня 2016 р. Цахло О.М.

Почекавши, деякий час, звернулись до прокурора безпосередньо і 19 липня було відкрите кримінальне провадження, як слідує із відповіді прокуратури.



Також надали обов'язковий витяг :



Може декому здається, що тут нічого страшного немає. 
Ну не давав два місяці, на вимогу депутата, йому доступу до рішень і протоколів, ну і що? 

А те - не давав недаремно, бо там вже давно є підроблені рішення сесій і протоколи засідань. 

Так що це тільки перша ластівка. Далі буде...

P.s. Звертаюся до шановних депутатів. 

Припиніть піднімати руки бездумно. 
Вашими руками цей безлад твориться - роздаються ділянки наліво і на право, фальшуються рішення ради, із сільської ради добровільно-примусово звільняються люди, на роботу приймають тільки СВОЇХ, вводячи якісь "ліві" посади тощо.

 Піднімаючи руку думайте, чи немає там порушень закону, чи є? Хто це перевірив? Хто за це відповідальний? 

 Звертайте увагу на ваших колег, коли ті кажуть, що порушується закон і приймайте рішення не "посовісті" (для себе і своїх) , а по закону. Тоді буде якийсь порядок. Починати треба із себе в першу чергу. 

  Завдяки вашій безхребетності г'Рамофон витворяє такі речі. 
Завтра сесія. Дехто взагалі про це не знає. А той хто знає, в очі навіть не бачив питань та проектів рішень, які будуть розглядатися . Але ж вони мають бути оприлюднені за ДВАДЦЯТЬ днів до початку сесії!!! 

  Ніяких рекомендацій комісій, а особливо - земельної комісії, взагалі немає і ніколи не було!
   Як можна йти на ту сесію і голосувати не знаючи за що?
 Навіщо вам ті комісії взагалі потрібні, коли ви голосуєте типу "посовісті"? А насправді - "аби хто не подумав, що я ні в чому не петраю" !!!

" БЕЙ СВОИХ, ЧТОБЫ ЧУЖИЕ БОЯЛИСЬ!!!" 

Цей лозунг буде тепер діяти. 

Всім позитиву та удачі.



     Олег Тертишник

Переглядів: 1991 | Додав: Тертишник_Олег | Теги: Куць В.В.
Всього коментарів: 5
avatar
0
1 Тертишник_Олег • 20:51, 21.07.2016
Доречі, до уваги голови земельної комісії. Шановний голово, до Вас теж звернення було.



То, будь ласка, зробіть висновки...  ... і рекомендації також   cool
avatar
2 pravda • 21:15, 21.07.2016
surprised sad tongue
avatar
3 q100vin • 09:10, 22.07.2016
Я трішечки не обізнаний, але так розумію, що наступною  "жертвою"  прокуратури буде голова  "земельної"  комісії  Шуляк Василь ?
avatar
4 q100vin • 09:21, 22.07.2016
особисто для Шуляка експромт

Тобі, Василь, рекомендація така :
Не мала баба клопоту -
Купила порося.
avatar
5 pravda • 15:07, 22.07.2016
dollar
avatar
Требухівська організація активістів © 2024

Вітаємо Вас.
Будь ласка, зареєструйтеся на нашому сайті, або увійдіть під своїм логіном. Можливо реклами буде менше :) .
Закрыть