Колишня стара влада спробувала "протягнути через коліно" Генеральний План с.Требухів та с.Переможець. У вихідний день - в суботу, в приміщення сільської ради дивним чином проникли Васильєв&Ко.
Нагадаю, що від п'ятниці, вже офіційно, головою сільської ради є Куць Віталій Володимирович. В нього, тільки в нього, мали бути ключі від вхідних дверей.
Не зважаючи на це в сільську раду безперешкодно (мали запасні ключі?) потрапив Васильєв&Ко та притягнув всіх своїх прибічників. Всіх, хто ще не розбігся. Стара гвардія, якщо коротко.
Що вони там робили? Намагалися провести громадські слухання по Генеральному Плану с.Требухів!!! Уявляєте, "НІХТО" намагається проводити громадські слухання по такому важливому питанню для всього села, як Генеральний План!
Таке "кіно" можливе тільки у нас.
Що ж, знову довелося їхати і "наводити порядки". Як і зазвичай - вдало. Погодились тільки на заслуховування, так званого розробника проекту - Маркітаненка Сергія Борисовича. Я його й досі по імені пам'таю, а він, бач - забув, як два роки назад довелося рятувати наше озеро від таких от проектувальників!
Спробую розповісти більш детально, що відбувалось.
В газеті "Нове життя" 2 жовтня
з'являється таке собі оголошення:
На перший погляд начебто все добре написано. Але це тільки на перший (поверхневий) погляд необізнаного читача.
Зверніть увагу - невідомо навіть, хто це оголошення подав! Сумнів в тому, що до цього оголошення має сільська рада, викликав той факт, що до текст повідомлення не відповідає жодному законодавчому акту, який встановлює вимоги до таких повідомлень. А сільська рада, як орган місцевого самоврядування має діяти тільки в межах Законів України! Або ж може бути інший варіант - людина із сільської ради, що подавала це повідомлення, взагалі необізнана із законами та постановами Кабінету Міністрів. Цей аргумент, в принципі, теж вірний - один бУДІВЄЛЬНИК чого тільки вартий із постійною брехнею. Щоб не гадати на кавовій гущі, це недолуге повідомлення було просто проігнороване мною, як таке, що не відповідає Законам України. Відповідно - не породжує ніяких правових наслідків і є простою туалетною бумажкою( піля відповідної обробки ).
Наведу витяг із постанови Кабінету Міністрів України N 555 від 25 травня 2011 р. "Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні". ( Всі значимі положення, що мають відношення до тексту оголошення виділені жирним шрифтом.)
ПОРЯДОК проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні
Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні: генеральних планів населених пунктів, планів зонування та детальних планів територій (далі - містобудівна документація).
2. Проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проектах містобудівної документації здійснюється під час розроблення відповідних проектів містобудівної документації.
3. Сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи відповідно до частини третьої статті 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" ( 3038-17 ) забезпечують:
оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення проектів містобудівної документації з прогнозованими правовими, економічними та екологічними наслідками;
оприлюднення розроблених проектів містобудівної документації і доступ громадськості до зазначеної інформації;
реєстрацію, розгляд та узагальнення пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації;
узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками проектів містобудівної документації через погоджувальну комісію (у разі її утворення);
оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації.
4. Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад оприлюднюють у двотижневий строк прийняті органами місцевого самоврядування рішення щодо розроблення проектів містобудівної документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.
Оприлюднення розроблених в установленому законодавством порядку проектів містобудівної документації здійснюється не пізніш як у місячний строк з дня їх подання розробником до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради шляхом розміщення матеріалів (планшетів, макетів) у визначеному органом місцевого самоврядування місці та інформування громадян через розповсюдження брошур і повідомлень, засоби масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення інформації на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.
5. Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації має містити:
1) інформацію про мету, склад та зміст містобудівної документації, викладену у скороченій та доступній для широкої громадськості формі;
2) основні техніко-економічні показники, зокрема графічні матеріали, що відображають зміст містобудівної документації;
3) відомості про замовника та розробника проектів містобудівної документації та підстави для їх розроблення;
4) інформацію про місце і строки ознайомлення з проектом містобудівної документації;
5) інформацію про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій;
6) відомості про строк подання і строк завершення розгляду пропозицій;
7) інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів (презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми, публічні конференції тощо).
Осіб, які забезпечують роботу з розгляду пропозицій громадськості, призначає орган місцевого самоврядування. Зазначені особи є відповідальними за автентичність проектів містобудівної документації.
6. Підставою для подання пропозицій до проектів містобудівної документації відповідному органу місцевого самоврядування є повідомлення про початок процедури їх розгляду.
7. Пропозиції до проектів містобудівної документації мають право подавати:
1) повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;
2) юридичні особи, об'єкти нерухомого майна яких розташовані на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;
3) власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території, щодо якої розроблено проект містобудівної документації, та на суміжних з нею територіях;
4) представники органів самоорганізації населення, діяльність яких поширюється на відповідну територію;
5) народні депутати України, депутати відповідних місцевих рад.
8. Пропозиції, подані особами, не визначеними пунктом 7 цього Порядку, або подані після встановленого органом місцевого самоврядування строку, залишаються без розгляду.
Як бачимо, нашою сільською радою НІЧОГО не було зроблено в частині оприлюднення ПРОЕКТУ містобудівної документації - ні в газеті, ні на офіційному сайті ніяких проектів викладено не було! Відповідно - ніхто не міг із ними ознайомитись. Так само, повторюсь, саме повідомлення не відповідає вищевикладеній постанові КМ та ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності". Таким чином, все знову хотіли зробити тишком-нишком, аби ніхто нічого не знав. І відразу громадські слухання... Хочу наголосити, що громадські слухання, як один із етапів розгляду та прийняття Генерального Плану, є самим ключовим етапом. Саме на цьому етапі можна подавати свої пропозиції, які мають бути враховані розробником. Як тільки відбудуться громадські слухання, тоді все... Далі все йде, як по маслу. Дуже складно внести будь-які зміни. А після затвердження Генплану, послідуючі зміни можна внести не раніше ніж через 5 років! Тому то і робилось все тишком і тягнули все в "тихаря".
Проведення громадських слухань тишком-нишком без обговорення з ГРОМАДОЮ(без оприлюднення за місяць до громадських слухань проекту генерального плану ні на офіційному сайті сільської ради, ні в газеті - це в дусі старої влади (карманівни та будівельника і Ко). По злодійськи, без дозволу новообраного голови відкрити дублікатами ключів сільську раду?! Ніяк не можуть змиритись,що вони вже ніхто: будівельник - не голова, карманівна - не землевпорядник, більшість депутатів vi скликання звичайні громадяни і досить вам грабувати село, відійдіть з гідністю і не влаштовуйте агонію.