Незалежний сайт Требухів - наш дім П'ятниця, 26.04.2024, 23:20
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Яндекс.Метрика

Головна » 2015 » Листопад » 14 » Друга сесія VII скликання. Із двох спроб не обрали виконком.
10:52
Друга сесія VII скликання. Із двох спроб не обрали виконком.
Друга сесія VII скликання. Із двох спроб не обрали виконком.



Аж один депутат проголосував "ЗА". Ганьба!



 Яка причина? Подивіться на запропонованих головою Куцем В.В. деяких кандидатур. Ви хочете, щоб вони вами керували? Так, як керують нашим, обраним головою?

 
Депутати ПРОТИ!!!

 

Їх теж обрали люди, вони мають право на повагу і на свій голос?!









До вашої уваги повне відео.



Пізніше викладу основне (на мій погляд) коротке відео, із аналізом того, що відбувалось.



Всім, хто слухає масово розповсюджувані чутки, брехню тощо, раджу подивитись і зробити САМИМ, СВОЄЮ ГОЛОВОЮ висновок.



Зазначу тільки, що всіма можливими і неможливими зусиллями (проводили перемовини, просили на його зустріч із депутатами тощо) намагались допомогти Куцю В.В. черговий раз не ганьбитись (по-требухівськи - НЕ ПОЗОРИТИСЬ).  



Голова сільради  не цар, а Галя не королева! Не розуміють. Не хочуть розуміти. Нічого не вийшло - від зустрічі із депутатами відмовився (ДВІЧІ ВІДМОВИВСЯ). А в кабінеті спілкуватись неможливо - там галя всім керує.

 



Чого тільки варта її фраза голові сільської ради (особисто був присутній при цьому) :

 
"Хватить по телефону говорить, тут тебе люди ждуть!!!"



Запитайте себе - Ви хочете, щоб вами керувала галя?!!!

 
 


Зважте, ВСІ депутати - ПРОТИ!!!











 
     Олег Тертишник



Переглядів: 2092 | Додав: Тертишник_Олег | Теги: Куць В.В.
Всього коментарів: 76
avatar
1 zara • 16:14, 16.11.2015
відразу після перегляду було бажання написати коментар....але нічого позитивного в голову не приходить....Мені здається, чи такого тупого ігнорування цілком законних побажань та пропозицій депутатів новобранний голова просто не чує? А, так звана ГРУППА ПОДДЄРЖКИ - це взагалі якийсь жах - ніякої поваги навіть просто як до людини,а не як обранця певної верстви населення. Знову тупі обвинувачення (я маю на увазі прослуховування і т.д.) ....Ну ,і стосовно галі))))) цензурно промовчу.
avatar
0
2 Тертишник_Олег • 17:10, 16.11.2015
Головне мене вбила фраза : "Це мої люди, мені із ними працювати. Я маю право, по закону, вносити їх кандидатури!"

Маєш-то маєш. Але ти вносиш на розгляд ...  депутатам. Чи кому?!!!

Вони далі вирішують.

Ще теза - виходить, що це  всі його найкращі із найкращих!!! Це просто ЖАХ!
Як завжди прислів'я : "Скажи мені хто твій друг і я скажу хто ти", або може : "Із ким поведешся, того й наберешся."
avatar
7 zema • 22:29, 16.11.2015
А мені сподобалось. Немає загального "одобрямсу", як було у складі Ради колишнього скликання, коли свою позицію висловлювали та відстоювали лише три депутати, а інші були лише масовкою, функція якої піднімати руки для протоколу. Тепер голові придеться рахуватися з депутатами, на відміну від колишнього голови, який попросту ігнорував трьох із них та сільських активістів.
avatar
3 Гость_Я • 17:15, 16.11.2015
Видаляю всі свої коментарі, не думала, що будуть звинувачувать чужу людину!
avatar
-1
10 Тертишник_Олег • 23:51, 16.11.2015
Такий брєд тільки галя може написати smile

У мене зустрічне питання - ви дійсно  вважаєте, що мені потрібно ставати членом виконкому ?!!!  (Тут головне слово -"потрібно") .

Що я матиму (у вашому розумінні) коли стану членом виконкому?

Мабуть статус - "член виконкому" . І все...

То задайте собі питання навіщо мені цей статус? Він мені потрібен?

У виконком я не просився ні у кого. Мене туди включили, ніби "подачки" депутатам - ми ж його включили, то голосуйте за весь список. А не вийшло.... Чесно кажучи я хотів тоді (на сесії) сказати, що із таким виконкомом мені там робити нічого. Але стримався. Хотів подивитись, як проголосують депутати. Результат ми всі побачили!
avatar
12 Гость_Я • 01:17, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
15 Тертишник_Олег • 13:24, 17.11.2015
Чуєш, юля. Я пишу із маленької літери власні імена на знак неповаги до людини.
Із галею вас поєднує чи пов'язує  (як я бачу із ваших писюльок тут) не тільки особисті зв'язки, а ще й однакове мислення - перечитавши тричі цей пост, зробив такий висновок. Ще раз повторю - ну брєдятина повна!!!

Я ж пишу - "хотів при всіх відмовитись". Але це могли розцінити, як такий собі "тиск" на депутатів, тому я стримався. Мене запросили виступити, я виступив. Все...
Крім того мені особисто дзвонив голова сільради і казав!!! щоб я "вдів туфлі і костюм!". Як вам таке? А перед цим дзвонила галя і сказала , що вона вже туфлі і плаття собі купила! Тобто вони вже корони понадівали і всі посади поділили. Виявилось - зарано почали правити! У них принцип- не думати, як витягувати село із болота, а хто чим керувати буде!

Повторюсь для так званих людей, яких я називаю "РПЦ головного мозку":
Ви із своїм недалеким розумом не можете зрозуміти просту річ (вам це ніколи не зрозуміти, бо ви РАБИ до останньої клітинки свого організму) - я НІКИМ НЕ КЕРУЮ! Більше повторювати не буду, оскільки це все рівно, що до стовпа говорити. Ви із своїм раболібством, нажаль, ніколи цього не зможете прийняти та зрозуміти - голова сільради це не цар, а галя не королева!

Які ще питання ? Тільки по суті. wink
avatar
20 Гость_Я • 17:32, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
21 Тертишник_Олег • 21:55, 17.11.2015
Все сказала, чи ще що є? Може прізвище озвучити?
avatar
24 Гость_Я • 22:09, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
28 Тертишник_Олег • 22:18, 17.11.2015
Я ж не гадалка і не гадаю... Твоїм прізвищем всі цікавились іще коли ти брудом всіх поливала під статтею Люди проти церкви Московського патріархату
avatar
30 Гость_Я • 22:23, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
38 Тертишник_Олег • 22:46, 17.11.2015
я не гадав. Почитай уважно всі повідомлення. Помилилась. Я знав практично відразу.
avatar
39 Гость_Я • 22:52, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
41 Тертишник_Олег • 23:59, 17.11.2015
wacko
avatar
0
42 Тертишник_Олег • 00:27, 18.11.2015
Чуєш , юля, я вчора із Ярославом поспілкувався 5 хвилин всього. Він набагато адекватніше ніж ти. Не розумію в чому справа. Ви ж брат і сестра.
avatar
44 Yulia_v • 01:31, 18.11.2015
Ви не тикайте людям. Чи це Вам дають право Ваші дві (чи скільки їх там у Вас) вищі освіти.
Моя позиція прозора, я Вас не підтримую, але не боюсь. А Ви перед тим як про людину щось погане  говорить, подумайте і перевірте чи це так, Ви ж тут САМИЙ РОЗУМНИЙ, ЧЕСНИЙ І СПРАВЕДЛИВИЙ.
avatar
0
47 Тертишник_Олег • 14:29, 18.11.2015
Щодо ТИкання. Історія така. Колись до нас, учнів у школі, в 10-му класі вчителі почали звертатись на Ви. Чесно скажу - приємно.
При цьому в США взагалі не вживається слово "ВИ" до конкретної особи. Там воно вживається тільки для деякої кількості людей, групи.
Задумався, чому так? Останнім часом зрозумів - ВИкання віддаляє людей один від одного, а звернення на ТИ, навпаки зближує. Недарма ж ми кажемо: "Давай перейдемо на ТИ". Це зближує!
Таким чином у нас викривлене поняття звернення на ВИ чи ТИ. Це явне раболібство. Якось так. Крім того, сам маю право вирішувати до кого і як мені звертатись. Чи не так? Вочевидь, що не так -  із твого раболіпного погляду на життя. Тому прошу більше не звертати на мене увагу, а тим паче робити недоречні зауваження.

Щодо "не боюсь". Та не бійся! Я що тебе лякав колись? Наче ні.

Щодо не можу "дозволити собі спуститись до Вашого примітивного рівня". Як на мене, ти ніяк із нього вилізти не можеш.

Щодо гри. Повір я вже давно не граю ні в які ігри. Хоча Шекспір і сказав : "Життя це гра, а ми в ній лиш актори".
Можливо він був і правий.
avatar
43 Yulia_v • 01:16, 18.11.2015
Доброго вечора шановний Олег Іванович! Юля це я, а з ким Ви ведете таку насичено -інформаційну переписку поняття не маю. Писати анонімно не мій стиль. Взагалі дуже рідко читаю всю ту "дуже важливу" інформацію, що Ви тут пишете, а виявляється тут і про мене є.
   Ви мене не знаєте, ніколи зі мною не спілкувалися, як Ви можете поважати мене чи ні. Ви взагалі ніхто щоб мене якось оцінювати.
   Не можу дозволити собі спуститись до Вашого примітивного рівня вираження неповаги та приниження людей (чим Ви постійно займаєтесь на своєму сайті). Вам не здається, що Ви загралися в гру. Чи може це вже сенс Вашого життя?
avatar
1
46 Тертишник_Олег • 14:17, 18.11.2015
Доброго дня, Юлія. Де я про Вас згадував (Yulia_v), як Ви кажете "тут і про мене є" ? Процитуєте фразу?

Якщо про Ярослава, то я ж не вказав прізвище, тільки їм'я!!! Таким чином, Ви самі себе видали.
А от аналізуючи два Ваші профілі і порівнявши їх, дуже легко зробити висновок хто така Гость_Я і Yulia_v . У вас емейли однакові !!!

Щодо оцінки. Де я Вас Yulia_v оцінював? Я говорив про Гость_Я. Чи не так?
Вочевидь Ви заплутались у своїх профілях та відреагували на мою фразу до Гость_Я, так як до себе(Yulia_v ). Забувши при цьому, що у Вас там ім'я Гость_Я, а тут Ви Yulia_v.
Воно ж і не дивно . ПИСАТИ АНОНІМНО ЦЕ, ЯКРАЗ ВАШ СТИЛЬ. Інакше навіщо створювати два профілі?

Я нікого не принижував, на відміну від Вас. Саме ви вживаєте фрази на мою адресу: "не дасте працювать нікому", "Ви тоді будете заважать" (пряме звинувачення), "До всіх Ваших вад ще й амнезію додати треба" (пряме приниження із діагнозом), "на знак своєї нікчемності", "повний неадекват!" , "Вашого примітивного рівня". Це ж ваші фрази?
Таким чином звівши усі ваші брудні фрази в одну, можна скласти речення на мою адресу:"Повний нікчемний неадекват примітивного рівня із амнезією, який заважає і не дає нікому працювать!"
Я нічого не переплутав? Все вірно? То про яку повагу із моєї сторони до вас може йти мова?
Ви заслуговуєте тільки на позов до суду "Про захист честі, гідності і ділової репутації" із компенсацією моральної шкоди та привселюдну ганьбу.

Судитись, я із такими як ви вважаю за непотріб. А привселюдна ганьба - будь ласка :



Тим паче - "писати анонімно не Ваш стиль". Самі вище написали. Тому все по чесному! Я не збираюсь терпіти такі звинувачення та образливі висловлювання на мою адресу. Якщо знову до вас не дійде із ким ви спілкуєтесь, позов до суду - це слідуючий крок. І повірте на слово, я доведу, що на фото це саме та людина, яка ховається під ніками Гость_Я, та Yulia_v, хоча і стверджує, що анонімність не її стиль. Топайте у "Підслухано" і там АНОНімно друкуйте, що вам заманеться.

Привіт. wink
avatar
48 Yulia_v • 14:32, 18.11.2015
Доброго дня. Ви багато собі дозволяєте. Ваші коронні фрази "позову до суду" і так далі на мене не діють. За що Ви мене можете позвати до суду? Які однакові  емейли? Про що Ви взагалі говорите? Я офіційно зареєструвалась на Вашому сайті і Все що про Вас думаю можу так озвучити, який сенс мені щось приховувати. Ви виставляєте людей через своє спотворене бачення...
avatar
0
49 Тертишник_Олег • 14:41, 18.11.2015
От трепет пішов smile На фото це ж ти ? Я тут хоч правий?

Дуже погано, що ти не розумієш про що там вище написано. Нічим допомогти не можу.
Сайт створений не для обговорення мене особисто, а для обговорення конкретної події в житті села. То поясни, чому ти перша перейшла на особистості? Хто тобі дав це право? Так тебе батьки навчили? Чи в школі, чи в інституті? Де такому вчать?

Стаття про що? Про мене хіба? Ні!
Стаття про другу сесію сільради. Чого ти мене почала брудом поливати? Я що там виступав, чи щось про себе чи про когось не так на тій сесії висловився. Тобі zara слушне зауваження зробила. Ти не чуєш і не бачиш, тільки рота затикаєш.
avatar
53 Yulia_v • 15:00, 18.11.2015
Шановний Олег Іванович я Вам ще раз повторюю, я Юлія (Yulia_v) і на фото це я, але до Гость_Я не маю ніякого відношення. За свої слова я відповідаю, а Ви за свої - ні.
Змагагатися з Вашим красномовством та високим рівнем інтелекту не вважаю за потрібне.
avatar
0
58 Тертишник_Олег • 15:50, 18.11.2015
Як кажуть - лайкнув Ваш пост.

Мені теж є чим зайнятися, аніж доводити Вам зворотнє.

Ми один одного, надіюсь,  зрозуміли.
avatar
0
64 Тертишник_Олег • 01:21, 19.11.2015

Цитата

0 48
Yulia_v • 14:32, ВчораДоброго дня. Ви багато собі дозволяєте. Ваші коронні фрази "позову до суду" і
так далі на мене не діють. За що Ви мене можете позвати до суду? Які
однакові  емейли? Про що Ви взагалі говорите? Я офіційно зареєструвалась
на Вашому сайті і Все що про Вас думаю можу так озвучити, який сенс
мені щось приховувати. Ви виставляєте людей через своє спотворене бачення...


Цитата


1
53
Yulia_v • 15:00, ВчораШановний Олег Іванович я Вам ще раз повторюю, я Юлія (Yulia_v) і на фото це я,
але до Гость_Я не маю ніякого відношення. За свої слова я відповідаю, а
Ви за свої - ні.
Змагагатися з Вашим красномовством та високим рівнем інтелекту не вважаю за потрібне.
Залишу це у вигляді цитати. А то ще видалите знову smile Трішки почекаю і виставлю цікавий скріншот.... із ІР-адресами, звичайно ж.
avatar
50 Гость_Я • 14:43, 18.11.2015
Видалено!
avatar
0
51 Тертишник_Олег • 14:52, 18.11.2015
Підтримую. Ні ти, ні я не судді. Тому висновок будуть робити люди по ділам людським.

Я нічого не плутаю. Подивись на свою реєстраційну ІР-адресу (якщо розумієщ про що я) .
avatar
54 Yulia_v • 15:06, 18.11.2015
А Ви подивіться скільки людей на цій адресі (якщо Ви теж розумієте про що я).
avatar
0
56 Тертишник_Олег • 15:39, 18.11.2015
Діапазон 88.81.224.0 - 88.81.255.255 належить певному провайдеру. Вирахувати (через провайдера) кому, в конкретний час надавалась конкретна адреса із цього диапазону - не проблема. Тобі воно потрібне?

Ще раз повторюю. Вітається конструктивна розмова, по суті.
Ти починаєш мене "моніторити", що я знаю і що я можу дізнатись.

Це конструктив?
avatar
61 root • 18:59, 18.11.2015
Добрий вечір!
Це Ярослав. Мені хотілось би внести деяку ясність у ситуацію... Мені дуже неприємно, що через бажання взяти участь у громадській діяльності села мене вплутали в безглузді плітки. Заява Галини Василівни про якісь жучки просто шокувала мене - використовувати ім'я родича у таких закликах під видом жарту!? З приводу IP-адрес - майже у всіх вони сірі (внутрішні) - реальних у провайдера лише декілька десятків, тому біла адреса 88.81... буде одна на багатьох, потрібні детальні логи сесій, які наш провайдер навряд чи веде, і тому це не є доказом того що під цими ніками одна й та ж людина. Я можу не розділяти думку сестри, але все ж прохання не привласнювати їй ці вислови.
avatar
0
62 Тертишник_Олег • 23:28, 18.11.2015
Привіт.
1. Не думаю, що галя жартувала. Скоріше хотіла показати, яка вона продвинута і у неї "все під контролем". Може ще думала мене злякати. От тільки я відразу знав, що вона бреше, бо в той день я навіть в КП"Сервіс" не заходив. Загалом нам ніколи не зрозуміти її дій. А особливо, якщо ти стверджуєш, що ніяких жучків не ставив, то це чергове підтвердження її брехні. Чи не так?...
2. Щодо ІР. Сайт фіксує не тільки реєстраційні ІР номери, а й кожен ІР із якого пишуться коментарі!  Я ж навмисне вказав тільки діапазон, а не конкретні ІР-адреси. Вони ж усі є і відрізняються тільки останньою цифрою.  Це ті ж самі логи. Ну не мені ж пояснювати спеціалісту в цих питаннях. Взагалі склалось враження, що вона логінилась із підприємства, де працює, або навчається. Це ще простіше для індентифікації особи.
3. Ярослав, ми спілкувались десь хвилини 3-4. У всіх склалось позитивне враження про тебе відразу. good

4. Ярослав, маєш право не розділяти думку сестри і ти правий. Але і я маю право на відмивання від брехні та бруду. Чи не так? Я нічого ніколи і нікому не привласнював. Завжди пишу, кажу тільки правду і роблю по справедливості. Тому я там нижче запропонував. Вона вибачається, я про все забуваю. Це, як на мене, нормально.
avatar
73 root • 20:15, 19.11.2015
1. Ніхто нічого не ставив, це в неї називається "взяти на пушку". Якийсь безглуздий та незрозумілий випад, тим більше шкода таке чути від родичів.
2. Я розумію, більш того знаю конкретний IP) Але їх всього 16 чи 32 на все село, тому це не є показником) 
3. Абсолютно згоден, я ж лише виразив свою думку - просто припусти, що технічно це може бути інша людина.
avatar
0
75 Тертишник_Олег • 23:33, 19.11.2015
smile Припустити то можна. Але навіщо припускати чи гадати, коли є конкретний скріншот. На ньому  ІР користувачів Гость_Я, Yulia_v та ще один (вчора зареєструвалась) ОДИН !!!

Знайди мене десь у соцмережах, я перешлю. Не хочу тут викладувати. Потім і поговоримо , про теорію ймовірності. smile
avatar
4 zara • 17:34, 16.11.2015
а чим Вас не влаштовує Олег Іванович? Тим ,що озвучує і так очевидні факти і показує реальні речі? Цілком зрозуміло, що реально можуть впливати на рішення лише спільноти тобто більшість, і потрібно об'єднуватись...але повинні бути якісь межі! Якщо голова взагалі не реагує на законне прохання своїх депутатів -про що можна говорити?!!! Не потрібно думати ,що хтось дуже розумний а сіра маса внизу це так -мусор (висловлювання закрити рота і послухати панянки - це взагалі.....). Цілком зрозуміло, що голова намагається набрати свою більшість, зрозуміло,що опозиція теж буде.....але ж не можна це робити ТАК, як робить голова і його підтримка. Ви хочете сказати, що з уст Олега Івановича цього разу прозвучало хоч слово не правди? Чи хтось з депутатів вів себе так зухвало як група пірдтримки?
avatar
14 Гость_Я • 01:44, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
16 Тертишник_Олег • 13:27, 17.11.2015
Не вибачу. Ви будете затикати рота людині - у себе вдома. Тут кожен має право на вислів. Тому попереджаю - рота тут нікому не затикати, матюками не висловлюватись. Конструктивна розмова вітається.
avatar
18 Гость_Я • 16:34, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
22 Тертишник_Олег • 21:57, 17.11.2015
Ти затикаєш рота на моєму сайті іншим співрозмовникам. Це недопустимо.
Мені вибачення не потрібні. Я ні на кого, ніколи не ображаюсь. Прикинь...    wacko

А тобі так слабо?
avatar
25 Гость_Я • 22:10, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
29 Тертишник_Олег • 22:21, 17.11.2015
Співрозмовник, якому ти намагалась закрити рота, теж не відповідав ні на яке запитання. Він просто запитав у тебе?!!!

Ти взагалі орієнтуєшся в просторі? Сумніваюсь...
avatar
5 neVSeRavno • 19:43, 16.11.2015
Да, яблочки, від своїх яблоньок, не далечко упали - це я, стосовно ярославчика В. Сімейне гнидство так і вискакує, як би ретельно він його не приховував. Депутатчик задрипаненький wink
avatar
6 neVSeRavno • 19:54, 16.11.2015
Мабуть для голови головне, щоб люди були довірені, а як ті люди будуть працювати для громади села, питання другорядне. Головне щоб і в радості і в горі підтримували голову. Такими стрімкими темпами можна лише до краху прийти, так нічого й не розпочавши. Депутати повинні керувати головою, а не навпаки.Ой, боюсь, не з того починаєте, не з того.
avatar
8 zema • 22:59, 16.11.2015
А хто додумався знову запросити в наше село народного депутата Міщенка?! Вам ще не набридло в сто сорок сьомий раз слухати його мантру про Закон про спадщину та дивитися на його спітнілі пахви?!
avatar
9 Гость_Я • 23:02, 16.11.2015
Видалено!
avatar
0
11 Тертишник_Олег • 00:02, 17.11.2015
Брехня знову.
avatar
13 Гость_Я • 01:17, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
17 Тертишник_Олег • 13:29, 17.11.2015
Піди до куця і візьми лист на Міщенка. Почитай хто його написав. Депутати ?!!! wacko

Та навіть, якщо хтось із депутатів цю нісенітницю написав - це є прямим порушенням закону, бо депутатським може бути тільки ЗВЕРНЕННЯ або ЗАПИТ. Інше не передбачено, а тим паче якийсь ЛИСТ.
avatar
19 Гость_Я • 17:11, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
23 Тертишник_Олег • 21:59, 17.11.2015
Рахуєш мені більше немає чого робити, як тут тобі щось доводити? Смішно... smile Прямо зараз побіжу і буду щось комусь доводити. Ти ж написала перша, давай докази, що той  лист від депутатів. Нема проблем ніяких.
avatar
26 Гость_Я • 22:12, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
32 Тертишник_Олег • 22:26, 17.11.2015
Просто елементарно - брехня до того часу буде брехнею, допоки не буде доведене зворотнє.
avatar
36 Гость_Я • 22:36, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
40 Тертишник_Олег • 23:23, 17.11.2015
Не згоден. Її постійно потрібно доводити. В той час як в брехню вірять беззаперечно.

"Чем  чудовищнее солжешь, тем скорей тебе поверят." (Адольф Гітлер. Книга "Моя боротьба" сторінка 145.)
avatar
27 Гость_Я • 22:14, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
31 Тертишник_Олег • 22:23, 17.11.2015
Оце вірно, може він і в ямі, але він головний! Без його відмашки і театр не театр. wink
avatar
33 Гость_Я • 22:27, 17.11.2015
Видалено!
avatar
0
34 Тертишник_Олег • 22:33, 17.11.2015
Який кардинал, ми ж наче про диригента говорили? wacko
avatar
35 Гость_Я • 22:34, 17.11.2015
видалено
avatar
0
37 Тертишник_Олег • 22:43, 17.11.2015
Ненавиджу політику. Театр краще .
avatar
0
63 Тертишник_Олег • 23:40, 18.11.2015
ЮЛІЯ!!!

Навіщо було видаляти свої повідомлення. Ну де хоч якийсь елементарний конструктив у спілкуванні?

Я ж людина і завжди можна домовитись "ні нашим, ні вашим".

Як варіант можна ж було запропонувати - видаляємо кожен своє повідомлення, як ніби-то їх тут і не було. Це нормально. Я б із радістю погодився, бо людям цю перепалку читати навряд чи цікаво. Тим паче не по темі.  До того ж розумію, що деякі пости були написані під впливом емоційного стану, поганої погоди, "не із тої ноги встала" тощо. Це нормально.

Видалення повідомлень не рятує ні від чого, бо :

1. Я ж зробив всі скріншоти ! І видалення повідомлень виглядає, як гра у дитячому садочку.
2. Мені на мій особистий емейл приходять ці всі повідомлення (у двох екземплярах). Чесно приходять у двох екземплярах, спочатку від сайту, а потім від системи UCOZ. smile
Тому, чекаю на ВАШУ пропозицію щодо видалення.

ЁПРСТ. Щойно помітив (23:29) . Ви ще й емейл smile реєстраційний змінили. Це взагалі абзац. Скріншот же є!!! Викласти в якості доказу? Ви ж любите докази?

Пропоную. Ви вибачаєтесь, я більше вам ніякими доказами не докучаю. ОК? Так буде нормально?...
avatar
45 ВанХелсинг • 10:52, 18.11.2015
Я тут довго не писав.
Читав, аналізівав, сміявся і плакав від подій в селі.
Одним словом "весело"
По перше цілком природньо, для голови, мати свій карманний виконком, щоб реалізовувати вигідні рішення і блокувати або ігнорувати те що не подобається.
Природньо для голови, але чи буде воно корисни для села, питання відкрите.
Чому не захотів голосування поіменно  звісно зрозуміло.
По друге, те що голова знаходиться під впливом і їм керують видно за кілометер.
По третє якщо і далі баби з команди підтримки (жінками вибачте назвати важко) будуть брати на горло сесію і затикати рота всім то роботи не буде.
І четверте.
Лукавий як відомо ховається в деталях.
Фрази мені працювати, мені треба, я хочу не личать державному службовцю обраному дві неділі тому.
Свої інтереси дома, тут інтереси села.
avatar
0
52 Тертишник_Олег • 14:55, 18.11.2015
Отут я тебе (нічого надіюсь що на ТИ smile )підтримую повністю . Все вірно до останньої крапки. good
avatar
55 ВанХелсинг • 15:13, 18.11.2015
Я не знаю як в сільраду двері одкриваються, буваю там раз на кілька років.
Участків я не получав, той на якому будуюсь купив за чесно зароблене, а колишнього голову "люблю" ще з тих пір коли Ви всі про нього і не чули.
Одне я зрозумів, що по нормальній дорозі в селі проїхатись шанси зменшуються катастрофічно.
Якщо в питання управління сільрадою будуть вмішуватись кондитери, стоматологи, фермери та інші діла не буде.
Мене цікавить, який інтерес у всіх цих людей, які навіть не подавали свої кандидатури на депутатів, а якщо подавали то програли.
Я не вірю, що людина просто так, безкорисно буде рвати глотку.
Чим село буде розраховуватись з активістами?
avatar
0
57 Тертишник_Олег • 15:46, 18.11.2015
biggrin Всі питання-відповіді доречні. Наразі відповіді дати не можу (йде процес).
А от із дорогами  - не згоден. Як тільки все (секретарі, виконкоми, комісії, корони у декого на голові) "устаканиться", потрібно відразу почати із доріг і наведення порядку хоча б в центрі села.  Маємо такий  прекрасний центр (із точки зору наявності озера, площі території тощо), а зробили із нього кладовище із помойною ямою.
avatar
59 ВанХелсинг • 16:06, 18.11.2015
Не устаканиться.
Я думаю, що толку не буде.
avatar
0
60 Тертишник_Олег • 18:09, 18.11.2015
Не згоден. Бардака не буде, це точно.
avatar
65 ВанХелсинг • 09:50, 19.11.2015
А те що зараз робиться це не бардак?

Да, і ще одне.
Поясніть хтось скаженому  (Будь ласка - без образ один одного. ПОПЕРЕДЖЕННЯ!(Тертишник О.І.)) Лобку, що перед тим, як кричати "зрада" потрібно розібратись в питанні і почитати закони.
Бо вчора в сільраді цирк устроїв, людям мало свято не зіпсував.
А потім навіть не вибачився.
avatar
0
66 Тертишник_Олег • 11:38, 19.11.2015
Які є пропозиції по суті? От що робити, коли голова хоче сформувати свій виконком із своїх людей, для себе самого, в обхід думки депутатів?

Мало того, це не зовсім бардак, це скоріше СТАНОВЛЕННЯ!

Доречі - у нас і досі є ДІЮЧИЙ виконком! Тому твердження голови, що депутати щось "зірвали", м'яко кажучи не відповідає дійсності.

Щодо Колі.
Я ж не указ нікому, ти і сам можеш це сказати.
avatar
68 Nikolo • 13:08, 19.11.2015
Послухайте ви, Хелсінг - Сатаніст -- по перше-ви БРЕХУН, я нікому і не намагався "празники псувати", тим більше якщо людям байдуже хто їх розписує в таку знаменну для них дату.
По друге -- моя донька не хоче що б якас то тітка з вулиці розповідала їм де і як ставити підпис у Державних документах..
Тим більше ви самі могли написати мені особисто під відео а не канючити тут, хоча від Сатаніста тільки подласть та брехню і можна очікувати.
avatar
69 ВанХелсинг • 13:21, 19.11.2015
іншого від активного регіонала я й не очікував.

і не намагайся мене вивести з себе обзиваючи сатаністом.
Ти надто дрібний для спілкування.
sick
avatar
70 Nikolo • 14:10, 19.11.2015
Та не пошо б ти в дупу, Сатаніська погань

Попередження. Nikolo Образи в брудній формі недопустимі.

Олег Тертишник.
avatar
67 ВанХелсинг • 12:09, 19.11.2015
Пропозиція одна.
Голова повинен шукати компроміс з депутатами без свого активу.
Що таке виконком?
Це орган, який втілює в життя рішення ради.
Що може втілювати в життя в селі працівник заводу Дарниця, власник ларька на базарі або стоматолог з Києва?
На мою думку в виконком необхідно запросити депутатів райради (запросили), головлікаря, директора школи і дитсадка, настоятеля церкви, директорів чайної фабрики, нової експедиції і макдональдса, як варіант колишнього голову (він мені теж не подобається, але він знає де що робилося за останні роки), завклубом, власницю кафе та кількох підприємців села (наприклад Ростік толковий дуже), не просто торгашів з базару, а тих хто може допомогти селу в питаннях життєдіяльності.
Нічого депутати не зірвали, а от те що голова ігнорує вимоги та пропозиції депутатів я і називаю бардаком.

Я з Миколою спілкуватись не буду, не люблю перефарбованих, да і зразу заяву в міліцію напише за косий погляд і іскри в очах  smile
avatar
71 Innesa • 14:45, 19.11.2015
Неприємно і болісно спостерігати за театром абсурду в моєму селі.
Як ясно видно на відео- ми обрали головою безхребетну, безкопромісну, керовану базарними бабами, людину. Як же важко йому даються потуги зв'язати хоч кілька слів докупи. Про інше-краще промовчать. Скільки ще потепатиме наша краіна від того, що така кількість людей- не на своєму місці! Випхнуться хтозна звідки і нащо, розвернуть бурхливу діяльність та ну шкодити, псувати, губити, ганьбити!
Єдиний, хто гальмує процес обрання виконкому- голова!!! На ньому вся відповідальність! Якщо так конче необхідний виконком- іди на єдиний, розумний компроміс, пристань на думку депутатів! Чому не можна поіменно затвердити кандидатури? Більшість із списку- достойні люди і в разі іх обрання- половина роботи- зроблена, пів- виконкому обрано! Хоч якийсь результат!
Короля робить свита. А наш голова обрав собі команду, яка запустила механізм його самознищення. На превеликий жаль, мимоволі задумуєшся: а може ті три цифри шість,що привели голову до влади в нашому багатостраждальному селі- не просто дурне співпадіння, а знак і попередження Небес?

P.S. Велика подяка депутатам за неупередженість, конструктив і ясність розуму на тому засіданні! Терпіння вам!
avatar
72 zara • 18:01, 19.11.2015
Чомусь мені здається що голова ніякої свити не обирав....а скоріше-свита обрала голову) в усякому випадку таке враження складається після прегляду данних відео. Те ,що голова діє не досвідченно -це однозначно і беззаперечно. Але, ж у нього подібного досвіду ,на скільки я розумію, бути не може. Меня здається головна проблема в тому ,що ніхто нікого не хоче чути. Давлять. Кричать. Погрожують. Чинні депутати мають більше досвіду "в вирішеннях" такого рівня ніж сам голова. Але, та група підтримки ,яка наразі склалася наносить таку беззаперечну ганьбу на ще не сталий авторитет голови,що це просто дивує. Невже голова цього не розуміє?
avatar
0
74 Тертишник_Олег • 21:17, 19.11.2015
Нема в нього і не було ніякого авторитету. А особливо після сьогоднішнього засідання (19.11.2015р.) . Одним словом ГАНЬБА smile

Досвід у нього був - він колись був і головою сільради і секретарем. Потім його вишвирнули.

Буде відео...
avatar
76 Nikolo • 16:24, 29.11.2015
Та який же він "новий" якщо у мого зятm хабар взяв прямо в кабінеті державного службовця, потрібно перевірити що зберігається у нього під сталом після робочого дня...ГАНЬБІЩЕ
avatar
Требухівська організація активістів © 2024

Вітаємо Вас.
Будь ласка, зареєструйтеся на нашому сайті, або увійдіть під своїм логіном. Можливо реклами буде менше :) .
Закрыть